Budujemy zaufanie
Tworzymy specjalnie dla Was




Zastanawiają się Państwo jak przyspieszyć zmiany i ulepszenia w systemie obsługującym produkty finansowe?
Jak bezpiecznie wprowadzić stabilne środowisko informatyczne do obsługi procesów biznesowych w Banku?

Na te pytania może odpowiedzieć tylko zespół
będący blisko bankowości spółdzielczej

W odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyliśmy WEGĘ - system otwarty na Klienta.
Wśród naszych klientów jest jeden z największych banków spółdzielczych w Polsce,
a nasza szybka i przyjazna obsługa pozwoliła na wiele lat owocnej współpracy.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY SYSTEMU:
  • Tryb pracy 24/4/365 Podczas bezobsługowego procesu przetwarzania (łamania dnia) nie jest wymagane zatrzymywanie systemu jak i również nie jest ograniczana w żaden sposób dostępność usług dla pracowników i klientów Banku.
  • Rozbudowany system uprawnień i kontroli dostępu
  • Obsługa księgi głównej
  • Obsługa rachunków osobistych i bieżących
  • Obsługa depozytów
  • Obsługa kredytów wraz z systemem wniosków kredytowych
  • Obsługa kart płatniczych/kredytowych wraz z obsługą wniosków i interfejsem online
  • Obsługa kasowa
  • Obsługa rozliczeń międzybankowych
  • Obsługa dekretowania gospodarki własnej Banku
  • Obsługa środków trwałych
  • Obsługa klasyfikacji należności i rezerw obowiązkowych

  • Obsługa raportowania i sprawozdawczości
  • Automatyczna klasyfikacja ekspozycji kredytowych
  • Moduł składania i drukowania: umów, wniosków, oświadczeń
  • Baza zabezpieczeń kredytów
  • Eksport danych do BIK
  • Symulatory lokat i kredytów
  • Realizacja wymagań w zakresie Prania Brudnych Pieniędzy
  • Wsparcie dla pracy grupowej: kalendarz, książka firmowa, obsługa wiadomości email, zarządzanie zadaniami i projektami
  • System ewidencji czasu pracy pracowników (harmonogramy , listy obecności, ewidencja wyjść)
  • System wniosków pracowniczych (urlopy, zamówienia artykułów biurowych,....)
Aby poznać
szczegóły:
MODUŁY ZINTEGROWANEJ
BANKOWOWŚCI INTERNETOWEJ:

  • Podgląd listy rachunków wraz z historią operacji, dyspozycji i zleceń
  • Definiowanie przelewów standardowych, US i ZUS
  • Obsługa szybkich przelewów w systemach: BlusCash i ExpressElixir
  • Obsługa płatności internetowych PayByLink
  • Potwierdzania operacji poprzez token lub SMS
  • Obsługa zleceń stałych
  • Obsługa doładowań telefonów komórkowych poprzez firmę Blue Media S.A.
MODUŁ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
  • System tworzenia i zarządzania treścią witryn internetowych
  • System wysyłania i odbierania wiadomości SMS
  • System wysyłania i odbierania wiadomości e-mail - wraz z możliwością tworzenia wirtualnych adresów e-mail dla klientów, pośredników kredytowych
  • System tworzenia ankiet i wniosków dostępnych dla klientów Banku poprzez serwisy internetowe
Aby poznać
szczegóły:
WSPÓŁPRACA
Nasze zaangażowanie to wynik troski o dobro Klienta
PRACA Z SYSTEMEM WEGA
KOMPLEKSOWOŚĆ
Naszym priorytetem jest dostarczenie kompletnego i elastycznego systemu informatycznego, wspierającego szeroki zakres działalności Banku, CRM oraz obszar back office. Jedno rozwiązanie odpowiada na wiele potrzeb.
BEZPIECZEŃSTWO
Opierając nasze rozwiązanie o najwyższej klasy bazę danych Oracle, zapewniamy możliwość łatwej i bezpiecznej integracji naszego rozwiązania z innymi systemami działającymi w Banku.
STABILNOŚĆ
Stabilność uzyskujemy łącząc uznane na całym świecie technologie z własnymi, innowacyjnymi i unikalnymi rozwiązaniami.
KONTROLA
Rozbudowana baza opcji konfiguracji systemu pozwala Państwu na szybkie i samodzielne reagowanie na zmiany w branży, bez ponoszenia kosztów modyfikacji systemu.
CO MOŻEMY DLA PAŃSTWA ZROBIĆ?
SZYBKA REAKCJA
Model naszej działalności został tak opracowany, by szybko reagować na ciągle zmieniające się potrzeby Banku i jego Klientów. Czas wprowadzania aktualizacji liczymy w dniach, nie w miesiącach.
KONSULTACJE
Dzielimy się z Państwem naszą wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem na każdym etapie projektowania nowych i modyfikowania obecnych funkcjonalności systemu.
SZERSZY PUNKT WIDZENIA
Wspieramy Was także w pozostałych składnikach infrastruktury informatycznej, takich jak zarządzanie bazą danych Oracle, ośrodkami przetwarzania danych czy siecią rozległą.
INDYWIDUALNOŚĆ
Każdy z naszych Klientów jest inny - tak jak jego potrzeby. Dlatego zawsze podchodzimy do Państwa indywidualnie z dużą wrażliwością na zróżnicowane style działania.
ZESPÓŁ PEŁEN PASJI
BLISKO BRANŻY
Branża bankowości jest nam doskonale znana i pracujemy w niej od lat, dlatego nasz system to więcej niż zbiór informatycznych rozwiązań. To doskonałe dopasowanie do bankowych realiów i potrzeb.
DOŚWIADCZENIE
16 lat dostarczania naszych usług największym Bankom w Polsce pozwoliło nam na stałe powiększanie naszej wiedzy i zastosowanie jej w rozwoju i udoskonaleniach naszego systemu.
PRACUJEMY Z PASJĄ
Bardzo ważnym elementem w naszej pracy jest pasja i ciągła chęć zwiększania swoich umiejętności. Samorealizacja przekłada się na nasze produkty, które ulepszamy każdego dnia.
ZORIENTOWANIE NA NOWOŚCI
Bacznie obserwujemy zachodzące zmiany w świecie bankowości i modelu obsługi Klienta. Dbamy o to, by nasze produkty były odpowiedzią na najbardziej aktualne potrzeby.
Kontakt

Tel. +48 618 513 844
E-mail:
biuro@mergesoft.pl

Siedziba:
ul. św. Marcin 11A/17
61-803 Poznań
Dane

Mergesoft sp. z o.o.

NIP: 7781473948
KRS: 0000362303
REGON: 301517204
KAPITAŁ: 1050000,00 PLN
(c) 2015 MERGESOFT | All Rights Reserved