Jak przyspieszyć zmiany i ulepszyć system obsługujący produkty finansowe? Jak bezpiecznie wprowadzić stabilne środowisko informatyczne do obsługi procesów biznesowych w banku?
W odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyliśmy Wega - System Bankowy otwarty na Klienta. Wśród naszych Klientów jest jeden z największych banków spółdzielczych w Polsce, a nasza szybka i przyjazna obsługa pozwoliła na wiele lat owocnej współpracy.
Kompleksowość
Naszym priorytetem jest dostarczanie kompletnego i elastycznego systemu informatycznego, wspierającego szeroki zakres działalności banku, CRM oraz obszar “back office”.
Bezpieczeństwo
Opierając nasze rozwiązania o najwyższej klasy bazę danych Oracle, zapewniamy możliwość prostej i bezpiecznej integracji naszego rozwiązania z innymi systemami działającymi w banku.
Stabilność
Stabilność uzyskujemy łącząc uznane na całym świecie technologie z własnymi, innowacyjnymi i unikatowymi rozwiązaniami.
Kontrola
Rozbudowana baza opcji konfiguracji systemu pozwala na szybkie i samodzielne reagowanie na zmiany w branży, bez ponoszenia kosztów modyfikacji systemu.
Najważniejsze cechy systemu
Tryb pracy 24/4/365 (nie jest wymagane zatrzymanie systemu)
Rozbudowany system uprawnień i kontroli dostępu
Obsługa księgi głównej
Obsługa rachunków osobistych
Obsługa depozytów
Obsługa kredytów wraz z systemem wniosków kredytowych
Obsługa kart wraz z obsługą wniosków i interfejsem online
Obsługa kasowa
Obsługa rozliczeń międzybankowych
Obsługa dekretowania gospodarki własnej Banku
Obsługa środków trwałych
Obsługa klasyfikacji należności i rezerw obowiązkowych
Moduły bankowości elektronicznej
Moduły bankowości elektronicznej
Podgląd listy rachunków wraz z historią operacji, dyspozycji i zleceń
Definiowanie przelewów standardowych, ZUS i US
Obsługa szybkich przelewów w systemach: BlueCash i ExpressElixir
Obsługa płatności internetowych PayByLink
Potwierdzenia operacji przez token lub SMS
Obsługa zleceń stałych
Obsługa doładowań telefonów komórkowych poprzez firmę BlueMedia S.A.
Moduły komunikacji z klientem
Moduły komunikacji z klientem
System tworzenia i zarządzania treścią witryn internetowych
System wysyłania i odbierania wiadomości SMS
System wysyłania i odbierania wiadomości e-mail - wraz z możliwością tworzenia wirtualnych adresów e-mail dla Klientów, pośredników kredytowych
System tworzenia ankiet i wniosków dostępnych dla Klientów Banku poprzez serwisy internetowe
Chat - możliwość bezpośredniej i natychmiastowej komunikacji z konsultantem