Dane spółki
Mergesoft sp. z o.o.
NIP: 778-14-73-948
KRS: 00000362303
REGON: 301517204
Zadzwoń
+48 61 101 04 41
Jak przyspieszyć zmiany i ulepszyć system obsługujący produkty finansowe? Jak bezpiecznie wprowadzić stabilne środowisko informatyczne do obsługi procesów biznesowych w banku?

W odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyliśmy Wega - System Bankowy otwarty
na Klienta. Wśród naszych Klientów jest jeden z największych banków spółdzielczych
w Polsce, a nasza szybka i przyjazna obsługa pozwoliła na wiele lat owocnej współpracy.

Kompleksowość

Naszym priorytetem jest dostarczanie kompletnego
i elastycznego systemu informatycznego, wspierającego szeroki zakres działalności banku, CRM oraz obszar “back office”.

Bezpieczeństwo

Opierając nasze rozwiązania o najwyższej klasy bazę danych Oracle, zapewniamy możliwość prostej
i bezpiecznej integracji naszego rozwiązania
z innymi systemami działającymi w banku.

Stabilność

Stabilność uzyskujemy łącząc uznane na całym świecie technologie
z własnymi, innowacyjnymi
i unikatowymi rozwiązaniami.

Kontrola

Rozbudowana baza opcji konfiguracji systemu pozwala na szybkie
i samodzielne reagowanie na zmiany w branży, bez ponoszenia kosztów modyfikacji systemu.
Najważniejsze cechy systemu

Moduły bankowości elektronicznej

Moduły bankowości elektronicznej
  • Podgląd listy rachunków wraz z historią operacji, dyspozycji i zleceń
  • Definiowanie przelewów standardowych, ZUS i US
  • Obsługa szybkich przelewów w systemach: BlueCash i ExpressElixir
  • Obsługa płatności internetowych PayByLink
  • Potwierdzenia operacji przez token lub SMS
  • Obsługa zleceń stałych
  • Obsługa doładowań telefonów komórkowych
    poprzez firmę BlueMedia S.A.

Moduły komunikacji z klientem

Moduły komunikacji z klientem
  • System tworzenia i zarządzania treścią witryn internetowych
  • System wysyłania i odbierania wiadomości SMS
  • System wysyłania i odbierania wiadomości e-mail - wraz z możliwością
    tworzenia wirtualnych adresów e-mail dla Klientów, pośredników kredytowych
  • System tworzenia ankiet i wniosków dostępnych dla Klientów Banku
    poprzez serwisy internetowe
  • Chat - możliwość bezpośredniej i natychmiastowej komunikacji z konsultantem